Dej si Novotného s Elvisem, Namixuj si Krause s Freddiem nebo Namíchej si Rychlého s Eltonem — to jsou slogany letní reklamní kampaně Frekvence 1, která se pod heslem Nejlepší mix hudby a zábavy v médiích objevuje od začátku prázdnin. V této kampani se v tisku a na billboardech představí přímo tito známí šoumeni jako stylizované hudební hvězdy.
„Kombinujeme známé tváře z ranního vysílání s prvky hudebního formátu Frekvence 1,“ vysvětluje ideu kampaně Matouš Rek, ředitel marketingu a komunikace Frekvence 1. „Petr Novotný, Jan Kraus a Petr Rychlý jsou u nás na Frekvenci 1 jako doma a zároveň jsou velmi dobře známí, takže jsme si mohli dovolit nadsázku stylizace do role hudebních hvězd, které na Frekvenci 1 hrajeme.“
Kampaň je tradičně vedena jak v tisku, tak i na billboardech, kterých je po celé ČR v reprezentativním rozložení rozmístěno několik set. Tisková média pokrývá několik desítek půlstránkových inzerátů na výšku v nejčtenějších titulech — od supplementů přes týdeníky po měsíčníky, s akcentem na relevantní cílovou skupinu 30 až 50 let. Zatímco na billboardech je vytištěn jediný motiv skupiny šoumenů Novotný–Kraus–Rychlý, v tisku budou vycházet tři různé, individualizované exekuce.
– red –