Reklama

BBK postoupila do finále EURO EFFIES 2005

Jsou známí finalisté evropské ceny za reklamu EURO EFFIES 2005. Mezi 45 finálových kampaní se zařadily rovněž dvě od reklamní agentury BBK Advertising. BBK do soutěže přihlásila kampaně pro klienty Česká pojišťovna – Klientský servis a Home Credit – S námi na to máte. Obě tyto kampaně ocenila porota postupem do finále. The European Association of Communications Agencies (EACA), která je vyhlašovatelem cen EURO EFFIES od roku 1996, obdržela v letošním roce rekordních 86 přihlášených prací ze 13 evropských zemí. Finálové hlasování proběhne 29. července 2005 v Bruselu, během kterého 12 nových členů poroty ohodnotí úspěšnost a kreativní zpracování finálových kampaní.

Cílem kampaně „S námi na to máte“, pro společnost Home Credit, která poskytuje služby v oblasti spotřebitelského financování, bylo vyvinout dlouhodobě funkční koncept globální komunikační strategie značky Home Credit, který bude použitelný a především akceptovatelný ve všech zemích, kde Home Credit v současné době nabízí své služby. Strategie komunikace byla připravena s vědomím plánované expanze společnosti Home Credit na další trhy. Kampaň běžela od června do prosince loňského roku a byla určena především pro český, slovenský a ruský trh. “V úzké spolupráci s klientem se nám podařilo sjednotit veškerou marketingovou komunikaci pod jednu silnou značku Home Credit, která je dobře známá a preferovaná oproti konkurenci. Důkazem extrémní úspěšnosti kampaně jsou nejen výsledky průzkumů, které ukazují stoupající oblibu této značky, ale rovněž vynikající obchodní výsledky společnosti Home Credit ve všech třech zemích. Meziroční nárůst počtu podepsaných smluv v roce 2004 ve srovnání s rokem 2003 byl v České Republice 20 %, na Slovensku 14 % a v Rusku dokonce úctyhodných 355 %,” dokumentuje úspěšnost kampaně Simona Lišková, Account Director agentury BBK.

Kampaň pro klientský servis České pojišťovny byla spuštěna v červenci loňského roku s cílem vybudovat důvěru v kvalitu péče o zákazníky a rychlost služeb klientského servisu. „Námi připravená kampaň demonstruje efektivní způsob, jakým klientské centrum pracuje a ukazuje zákazníkům, co především jim přináší – šetří jejich čas“, komentuje hlavní sdělení kampaně Lucia Parpelová, Account Director agentury BBK. Konkurenční prostředí na trhu pojišťovacích produktů se zostřuje a mění se tak i důvody, podle kterých si zákazník volí svojí pojišťovnu. Česká pojišťovna proto společně s agenturou BBK hledala nové atributy místo cenové diferenciace, která ve vysoce konkurenčním prostředí ztrácí akviziční potenciál. „Kampaň již během půlročního nasazení v České i Slovenské republice přinesla klientovi úspěch jak v oblasti obchodních výsledků, tak i ve zlepšení vnímání kvality zákaznického servisu,“ dodala L. Parpelová.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!