Na první spotřebitelské soutěži v historii Královského pivovaru Krušovice se podílela agentura Bison & Rose. Kampaň nesoucí název Královská hostina začala v polovině dubna a potrvá až do konce června letošního roku. Každý, kdo nalezne pod víčkem piva Mušketýr jeden z dvou set symbolů královské korunky, získá hlavní cenu – Královskou hostinu pro čtyři osoby.
“V soutěži jsme vycházeli z dlouhodobé filozofie tohoto pivovaru. Motivujeme cílovou skupinu ke koupi benefitem královského požitku z jídla, které si vychutná právě s královským pivem Krušovice. Zároveň přitom podporujeme image kvalitní a tradiční značky,” vysvětluje Marek Čaniga, Senior Copywriter Bison & Rose. Na podporu kampaně agentura připravila komplet s hlavním vizuálem v podobě plakátu, pivního tácku, vobleru, stojánku na stůl a cenovky na přepravku.
– red –