On-line

InOcean: Nemovitost si může kupující sehnat i přes telefon

Do deseti minut může zájemce o koupi nemovitosti zadat svou poptávku do internetového tržiště, které sdružuje realitní kanceláře napříč Českou republikou. Nabídky nemovitostí se buď dozví po telefonu, nebo mu přijdou mailem. Typický uživatel této služby je člověk, který trpí nedostatkem času na obíhání jednotlivých realitních kanceláří.

Při shánění bytu či rodinného domku už není třeba obcházet realitní kanceláře. Internetové tržiště nemovitostí InOcean nabízí od dnešního dne kupujícím možnost zadat poptávku po telefonu. Přes modrou linku – kdy InOcean hradí za volajícího polovinu telekomunikačních nákladů – mohou poptávající zadat zdarma své požadavky během 10 minut.

„Typickým uživatelem této služby je člověk, který už obešel několik realitních kanceláří. Nyní chce šetřit svůj čas a zaměřit se pouze na odpovídající nabídky a nechat vyhledávání na nás. Vzhledem k tomu, že tržiště sdružuje realitní kanceláře po celé české republice – a to i včetně nabídek nemovitostí v zahraničí – jde o výraznou časovou úsporu a vysokou pravděpodobnost nalezení toho, co klient hledá,“ uvedl ředitel internetového tržiště InOcean Petr Wimmer.

Na čísle 844 844 880 mohou zájemci o nemovitost v pracovních dnech mezi devátou a 15 hodinou za pomoci operátora specifikovat své požadavky. Vedle jména, příjmení a telefonu či emailu uvede poptávající také lokalitu, o kterou má zájem, typ nemovitosti a jaké požaduje vlastnictví – například družstevní byt. Dále sdělí další požadavky, maximální cenu, způsob financování nákupu a dobu trvání, po kterou má poptávka zůstat v tržišti. Klientovi operátor přidělí identifikační číslo a heslo, aby mohl přes internet doplňovat specifikace

„Operátor obratem po vložení poptávky do systému kontaktuje telefonicky poptávajícího a sdělí mu informace o dostupných nabídkách, které v systému nalezl. Další nabídky spolu s kontakty na realitní kanceláře mohou být také zaslány e-mailem,“ upřesnil Wimmer. Uživatel se ovšem nemusí spoléhat jen na telefon. Registrace může probíhat i přes formulář na internetových stránkách www.inocean.cz.

Internetové tržiště InOcean očekává v prvních týdnech zadávání zhruba 10 poptávek denně. Do konce roku by podle plánu mělo zadávat poptávky přes telefon do systému internetového tržiště padesát poptávajících každý den. „Rozhodli jsme se práci tržiště ještě zrychlit. Ze systému začneme vylučovat ty realitní kanceláře, které v rámci tržiště nejsou aktivní. To totiž v mnoha případech blokuje rychlé obchodování. Úspěch tržiště pro každého zúčastněného je postavený na rychlé reakci každého z aktérů – to se nám u většiny zúčastněných už daří,“ shrnul Petr Wimmer, ředitel internetového tržiště InOcean.

Internetové tržiště nemovitostí InOcean je k dispozici pro zahraniční návštěvníky v anglické mutaci webových stránek. V horizontu čtyř měsíců se připravuje také mutace v ruském jazyce. K dnešnímu dni registruje více než sto uživatelů z řad realitních kanceláří a developerů ze všech regionů České republiky. Pro své zákazníky B2B tržiště nabízí nyní služby zdarma. V rámci InOcean je navíc k dispozici i systémové řešení, které umožňuje export dat z nejčastěji používaných softwarů pro realitní kanceláře. Podle plánu se tržiště rozšířilo i o klienty z řad developerů.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!