Společnost INCOMA Research v roce 2005 rozšířila stávající monitoring letáků maloobchodních řetězců v rámci projektu Leaflet Monitor a nově nyní sleduje i tiskové inzerce řetězců v nejvýznamnějších českých a moravských denících.
Rozšíření monitoringu letáků o tiskové inzerce nabídne klientům komplexní pohled na letákové akce řetězců včetně možnosti porovnání jejich komunikace formou letáků a inzerátů v tisku.
Společnost INCOMA Research již od roku 1998 monitoruje veškeré letáky vydávané obchodními řetězci. Sledovány jsou letáky, které jsou distribuovány do domácností, ale i letáky, které jsou k dispozici pouze v prodejnách. Každý měsíc je zaznamenáno cca 350 letáků a 35 000 výrobků. Kromě České republiky jsou v rámci projektu Leaflet Monitor monitorovány letáky na Slovensku, v Maďarsku, Polsku, Rumunsku, Chorvatsku a Slovinsku.
– red –