CRM

Logica pomohla získat STE konkurenční výhodu v oblasti vztahů se zákazníky

Logica dokončila první etapu implementace prvního systému pro řízení vztahů se zákazníky (CRM) v české energetice. Středočeská energetická a.s. (STE) tak získala nástroj pro udržení soustavného a podrobného přehledu o zákaznících a jejich požadavcích a tím i možnost systematicky budovat vztahy s nimi a posilovat jejich loajalitu – dříve než kterýkoliv jiný prodejce elektřiny nebo plynu.

Nový systém podporuje činnost zákaznického centra, dispečinků, prodejních oddělení, obchodních služeben a dalších útvarů. Umožňuje jim sdílet informace a zajistit tak jednotný přístup k zákazníkovi napříč celou společností. Energetický podnik je nyní schopen poskytnout zákazníkům vyšší komfort obsluhy a reagovat na jejich požadavky pružněji a s nižšími náklady.

Základem řešení, které Logica STE dodala, je systém Oracle CRM, zejména funkce zaměřené na obsluhu zákazníků (modul Teleservis). Toto řešení je integrováno s nejdůležitějšími aplikacemi energetického podniku: zákaznickým systémem pro maloodběratele (Banner), systémem fakturace velkoodběratelů (ASVO 2000, produkt firmy Logica), systémem pro řízení prací provozních služeben (APS). Součástí projektu bylo vytvoření jednotného registru zákazníků, který je on-line aktualizován s databázemi zákazníků v ASVO 2000 a Banneru, a jednorázová migrace dat o všech přibližně 650 tisících zákaznících STE do tohoto registru.

Vedoucí sekce zákaznického centra STE, Miroslava Kadeřábková, řekla: “Nasazení CRM systému je dalším výrazem toho, že Středočeská energetická se zajímá o své zákazníky, investuje do toho, aby dobře porozuměla jejich požadavkům a byla schopna těmto požadavkům vyhovět. Vzhledem k tomu, že jsme první český energetický podnik, jenž podobný krok ke svým zákazníkům udělal, využili jsme podporu firmy Logica, která přinesla zkušenosti ze zahraničí a přizpůsobila je našim záměrům. ”

Alexandra Lemerová, ředitelka divize Energetika a utility ve firmě Logica, uvedla: “Logica potvrdila postavení nejsilnějšího integrátora CRM systémů na českém trhu, a to nejen v oblasti telekomunikací, ale již také v energetice. Projekt pro STE také dobře demonstruje náš přístup technologicky nezávislé poradenské firmy. Logica je první firma na českém trhu, která již úspěšně implementovala velké CRM systémy tří různých softwarových dodavatelů.”

Čtěte také

  1. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!