Společnost Hervis Sport a móda se rozhodla pro opětovné využití mobilního marketingu v rámci své marketingové komunikace. Při příležitosti otevření nového obchodu v Brně, již třetí pobočky Hervis Sports v České republice, připravila ve spolupráci se společností ComGate SMS soutěž Každý vyhrává.
V průběhu jednoho týdne před otevřením nového obchodu budou distribuovány letáčky se soutěžním heslem. Po odeslání tohoto hesla spolu s rokem narození obdrží soutěžící příchozí SMS s informací, jak mohou uplatnit svůj nárok na dárek.
Druhá část kampaně pak proběhne přímo v obchodě, kdy za každý uskutečněný nákup získají zákazníci Hervis kartu s unikátním kódem a samozřejmě také nárokem na dárek. Kromě garantovaných dárků rozdá společnost Hervis každý den soutěže sportovní obuv dle vlastního výběru a po skončení soutěže pak ze všech účastníků vybere výherce hlavní ceny v podobě Zájezdu do Korutan.
– red –