On-line

Hudební portál t-music.cz

Interaktivní hudební portál t-music.cz navštívilo za dobu existence téměř půl milionu mladých lidí. Kreativním autorem a provozovatelem webu, který byl spuštěn v listopadu loňského roku je FG Forrest.

„Po čtyřech měsících fungování nového multimediálního projektu t-music.cz se ukázalo, že se nám podařilo vycítit potenciál zájmu teenagerů v oblasti hudby, životního stylu a nabídnout atraktivní kombinaci: mobil, internet a TV,“ uvádí ředitel služeb mobilních portálů společnosti T-Mobile CZ Michal Němec.

Kromě prezentace aktuální hitparády české i světové hudební scény lze na www.t-music.cz najít řadu reportáží ze světa hudby a rozhovory se zajímavými hosty. Pořadí jednotlivých hitů určují diváci hlasováním formou sms zpráv nebo prostřednictvím t-music.cz. Návštěvníci stránek si mohou vedle hlasování spustit jakoukoliv skladbu přímo kliknutím na obrazovku včetně videoklipu. Milovníci mobilní zábavy si mohou vybraný hit stáhnout jako originální vyzvánění, uvítací tón, umístit na display logo oblíbené kapely, nebo se přímo ze svého mobilu napojit na stránky t-music.cz. Web rovněž nabízí řadu soutěží, zajímavých tipů pro volný čas a novinek nejen ze světa hudby.

Všechny tyto tři kanály se těší velkému zájmu, vždyť vedle velmi vysoké návštěvnosti www.t-music.cz sleduje televizní pořad t-music na Primě v sobotu dopoledne přibližně 350 tisíc mladých lidí, kteří se po jeho skončení připojují k internetu a hlasují. Sobota odpoledne patří logicky k návštěvní špičce celého týdne. Samozřejmě se jedná o lidi, kteří mají připojení z domova, a proto druhá nejvyšší vlna návštěvnosti přichází v pondělí. To hlasují ti, jež se připojují z práce.

Pozoruhodné je, že návštěvnost t-music po zahajovacím boomu nijak nestagnuje či neklesá. Naopak stále je patrný vzestup. Vedle nově příchozích lze vypozorovat mimořádnou loajalitu návštěvníků – na jednoho připadají více než 3 návštěvy a průměrný čas, který stráví na webu je téměř 6 minut, což jsou na web tohoto zaměření nadprůměrná data. „Rádi bychom vycházeli potřebám mladých lidí v oblasti hudby a nových technologií i nadále vstříc, a to nejen jako informační hudební kanál, ale zejména jako všem dostupná interaktivní zábava,“ dodává Němec.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  3. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!