Reklama

Cemix staví… na nové kampani

Společnost LASSELSBERGER, a.s., divize Stavební hmoty, se rozhodla posílit budování své hlavní značky CEMIX v roce 2005 pomocí nové kampaně.

Značka CEMIX zastupuje na českém trhu řadu produktů z kategorie ´materiály pro stavbu´což zahrnuje především zateplovací systémy, fasádní omítky – pastovité i minerální, zdicí malty, cementové potěry, samonivelační stěrky, lepidla a spárovací hmoty, fasádní barvy, penetrace a v neposlední řadě i sanační omítky a systémy.

Lasselsberger se v loňském roce fúzí spojil se společností Calofrig a tato značka tímto zanikla. Proto Lasselsberger začal prezentovat kompletní portfolio produktů pod již existující značkou Cemix a v roce 2005 zahájil svůj boj o trh komplexní propagační a Public Relations kampaní. Její součástí bude například rozsáhlá prezentace produktů značky Cemix na Stavebních veletrzích v Brně v měsíci dubnu, kde bude předveden nový výjimečný produkt z kategorie odvlhčovacích omítek.

V prvé řadě se však veřejnost se značkou seznámí prostřednictvím použití nové grafiky na obalech, zásobovacích silech, polepech nákladních i užitkových automobilů a podobně. Dále informační kampaň podpoří advertorialy v odborných časopisech, elektronický zpravodaj pro zákazníky či registrované zájemce a na internetových serverech z oboru stavebnictví budou publikovány rady a návody k nejefektivnějšímu používání vybraných produktů, které bude zpestřovat nový firemní maskot „Cemixák“.

„Cemix má na českém trhu bezesporu silnou konkurenci, ale již nyní máme řadu svých věrných zákazníků. Vždyť Cemix vyrábí ´zlaté české ruce´. Věříme, že si jej noví zákazníci také oblíbí díky jeho kvalitě a šíři použití,“ dodává Ing. Vladimír Plachý, pracovník marketingu LASSELSBERGER, a.s., divize stavební hmoty.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!