Nezávislý odborný čtvrtletník [ark] firmy Sto AG, bude od letošního roku vycházet také v češtině. Úspěšný launch české mutace časopisu nejen pro architekty a stavitele realizovala koncem roku agentura Smart point.
Cílem časopisu [ark] je stát se fórem moderní architektury a stavebnictví, představovat nové technologie a produkty v oblasti povrchových úprav fasád a interiérů a informovat o originálních světových i domácích novostavbách. Osmdesáti stránkový luxusní časopis bude rozesílán zdarma na základě osobní objednávky architektům, projektantům a další odborné veřejnosti.
Nadnárodní koncern Sto je celosvětovým lídrem v oblasti veškeré povrchové úpravy fasád a interiérů, prostředky ochrany a sanace betonu a současně se soustředí i na celkové estetické řešení stavebních objektů i celých stavební komplexů. Na českém trhu působí od roku 2003.
– red –