Dne 12.1.2005 uzavřelo předsednictvo ČMS výběrové řízení na pozici výkonného ředitele České marketingové společnosti a jmenovalo do této funkce Ing. Tomáše Svátka. Společnost tak uvedla do praxe jednu z nejvýznamnějších změn obsažených v nedávno schválené novely stanov, která si kladla za cíl posílit profesionální zázemí své činnosti. Předsednictvo rovněž rozhodlo zhodnotit po šesti měsících upravený model fungování sekretariátu Společnosti a výkonu funkce výkonného ředitele a v souvislosti s tím přijmout konkrétní opatření na další období.
Ing. Tomáš Svátek (1977) absolvoval studium podnikové ekonomiky a managementu na VŠE v Praze a semestrální jazykové studium na Callan School of London. Je projektovým manažerem společnosti Factum Invenio a ve své odborné činnosti se specializuje především na výzkumy lidských zdrojů, dopravy a cestovního ruchu. S Českou marketingovou společností spolupracuje od roku 2002, v dosavadní činnosti se věnoval zejména organizační přípravě seminářů a konferencí a odpovídal za přípravu a aktualizaci webových stránek ČMS. K jeho novým úkolům bude vedle administrativních povinností patřit především komunikace s členskou základnou a péče o naplňování potřeb členů ČMS.
Předseda Společnosti Jan Herzmann k tomu řekl: „Za téměř patnáct let své existence vykonala ČMS mnoho pro rozvoj českého marketingu. Jmenování historicky prvního výkonného ředitele potvrzuje, že si tato odborná společnost klade nové úkoly. Jejím cílem je především rozšiřovat prostor pro ještě intenzivnější výměnu zkušeností mezi všemi, které marketing nejen zaměstnává, ale především zajímá.“
– pk –