Výzkum trhu

Nejméně by svůj hypermarket doporučili známým zákazníci Kauflandu

Jak ukázal výzkum RETAIL LOYALTY 2004 realizovaný společnostmi INCOMA Research a GfK Praha, ve věrnosti nakupujících „své“ prodejně hrají velkou roli i emoce. Zatímco do některých lidé chodí rádi, u jiných má výběr nákupního místa čistě racionální nádech.

Podíváme-li na jednotlivé hypermarketové řetězce, svou prodejnu by svým přátelům a známým doporučili zejména zákazníci Intersparu, Globusu a Carrefouru. Naopak nejnižší podíl zákazníků, kteří by svou prodejnu bez váhání doporučili, má Kaufland.

O nízké loajalitě vůči Kauflandu svědčí i to, že 27% zákazníků Kauflandu je také připraveno nakupovat jinde jakmile se naskytne možnost (naopak u Globusu to tvrdí pouze 9% a u Carrefouru 12% zákazníků).

Tuto prodejnu bych doporučil

Čtěte také

  1. Hledáme Produktového specialistu – spotřební elektronika
    Praha | 45000 - 80000 Kč za měsíc
  2. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  5. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!