Výzkum trhu

Nejlepší je Postžiro

Poštovní spořitelna ve svém televizním spotu vsadila na emoce respondentů. Prostřednictvím animovaných postaviček je představována každá věková generace, která využívá jejich produkt Postžiro. Tento spot pochází z dílny reklamní agentury Ark Thompson a je vnímán především jako informativní, moderní, sympatický a nápadný (který zaujme). Spot se vůči konkurenčním ze 42. testovacího týdne výzkumu testování Sujet Focus, které provádí firma FOCUS Cz Marketing & IT Research, dokázal prosadit díky vysokým hodnotám v oblasti výzkumu známost a asociace. V líbivosti se však tento spot nachází uprostřed pole testovaných.

TV spot Postžiro

Mobilní operátor T-Mobile „komplikuje“ svým klientům život. Ve svém televizním spotu propaguje výhodnější volání a posílání SMS s tarifním zvýhodněním HIT. Tento spot získal ve výzkumu Sujet Focus vysoce nadprůměrné hodnoty ve všech oblastech výzkumu, což ho vyneslo až na druhé místo. Spot vytvořen reklamní agenturou Saatchi&Saatchi je respondenty vnímán především jako moderní, informativní a originální. Líbí se více ženám než mužům, i když v ostatních oblastech výzkumu dosahují tyto cílové skupiny stejných hodnot.

TV spot T-Mobile

Překvapivě na třetím místě skončil televizní spot značky Colgate. „Klasický“ spot výrobců zubních past má za účel propagovat říjen jako měsíc zdravých zubů se zubní pastou zdarma u preventivní zubní prohlídky. Za své umístění z pohledu celkového skóre vděčí především nejlepším hodnotám v oblasti výzkumu asociace. Dotazovaní respondenti charakterizují tento spot jako obzvlášť informativní a moderní.

TV spot Colgate

Na prvním místě v databance za rok 2004 nadále panuje TV spot značky Kofola, který vytvořila agentura Kaspen. V rámci Sujet Focus byl tento spot testován ve 14. týdnu 2004.

Dušan Belko
FOCUS Cz Marketing & IT Research

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!