Vzhled Oskarových obchodů se dramaticky změní. Nepůjde jen o kosmetickou úpravu interiéru, ale o celkovou změnu v přístupu k zákazníkům propracovaném do nejmenšího detailu a směřující k obchodu nové generace.
Oskar, nejrychleji rostoucí český mobilní operátor, představil zcela nový koncept svých prodejen, který přinese zákazníkům zcela novou a unikátní nákupní zkušenost odrážející jejich současné potřeby a také aktuální světové trendy v oblasti prodeje.
„Během uplynulých čtyřech let získal Oskar více než 1,6 milionu zákazníků,“ říká Karla Stephens, generální ředitelka Oskara. „S jejich přibývajícím počtem jsme rostli i my. Dostali jsme se do fáze, kdy chceme našim zákazníkům nabídnout mnohem osobnější a sofistikovanější úroveň obsluhy. Rádi bychom, aby vnímali, že nové prostředí prodejen bylo připraveno přímo pro ně, aby každou jejich návštěvu prožívali všemi smysly a cítili přitom respekt a inspiraci.“
Nový design prodejen není zdaleka jen o změně interiéru a exteriérů viditelné na první pohled. Novým uspořádáním klíčových elementů v obchodě se výrazně mění přístup operátora v obsluze a prodeji zákazníků. Nová funkčnost prodejen vychází z rozsáhlých výzkumů zákaznického chování a vyhodnocování jejich potřeb.
„Nové prodejny nabízí zcela novou zákaznickou zkušenost, která přesně vystihuje podstatu Oskarovy značky. Koncept bourá všechny zaběhlé konvence v dosavadním pojetí prodeje v telekomunikacích a stane se nejen záviděnihodným pro přímé konkurenty, ale bude se o něm mluvit v maloobchodě jako takovém,“ říká Steve Haggarty, kreativní ředitel společnosti Enterprise IG z Londýna, která vytvářela design nových prodejen a patří mezi světové špičky v oblasti designu obchodních míst.
Specifické změny ve funkčnosti Oskarových prodejen a nové elementy prodejny zahrnují především:
- zrušení tradičního “pultového” prodeje,
- umístění plně funkčních mobilních telefonů k osobnímu testování, odstranění čekání ve frontách umožňující zákazníkům pohyb po obchodě, než budou obslouženi,
- integrovaná samoobslužná zóna nabízející rychlý přístup k internetové a hlasové samoobsluze,
- nové modernější osvětlení, použité textílie a textury.
„Spolu s novým designem jsme výrazně zjednodušili celý nákupní proces, který se nyní sestává pouze ze tří základních kroků. Díky naším novým obslužným zónám se z našich prodejců stávají partneři zákazníků při výběru našich služeb a telefonů,“ dodává Karla Stephens. „Veškerá naše snaha vede k tomu, aby se zákazníci při návštěvě našeho obchodu nijak nestresovali a opravdu si ji užili.“
V první fázi bude do konce letošního roku otevřeno celkem 7 obchodů s novým designem. Zbytek Oskarových obchodů bude dokončen do začátku roku 2006.
– pk –