Výzkum trhu

Renault je vítězem

Print značky Renault propagující dny otevřených dveří zvítězil v rámci standardního testování Sujet Focus, které provádí výzkumná agentura FOCUS CZ Marketing & IT Research. Tento print dosahuje u všech oblastí výzkumu vysokých hodnot. Respondenti u image kriterií charakterizují tento print jako obzvlášť informativní a srozumitelný. U známosti a líbivosti byl rozdíl mezi hodnotami u ženského a mužského pohlaví nepatrný, avšak u asociace výrazně dominovala cílová skupina muži. Printovou reklamu vytvořila pro automobilku agentura Publicis.

Print Renault

Na druhém místě, ze ztrátou 6,9 bodu u skóre, se v 39. týdnu umístnil print IKEA, který navazuje na v minulém týdnu úspěšnou televizní reklamu propagující ložnice. Tento print pochází z dílny IKEA Katalog Services a vyznačuje se obzvlášť vysokou asociací na značku. U ostatních oblastí výzkumu získal průměrných hodnot šestnáctky testovaných printů. Tento print byl respondentům obzvlášť sympatický, dále moderní a informativní.

Print IKEA

Na třetím místě se z pohledu celkového skóre umístnil print společnosti AAA Auto, jelikož dosáhl nejlepších výsledků v oblasti výzkumu známost. Asociace na print byla také nadprůměrná avšak u líbivosti tento print dopadl nejhůř z celé šestnáctky. Tento print vytvořila dceřiná společnost AAA firma Media Action.

Print AAA Auto

Na prvním místě v databance za rok 2004 nadále panuje print značky VW Golf, který vytvořila agentura DDB. V rámci Sujet Focus byl tento print testován v 11. týdnu 2004.

Dušan Belko
FOCUS Cz Marketing & IT Research

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!