Print značky Renault propagující dny otevřených dveří zvítězil v rámci standardního testování Sujet Focus, které provádí výzkumná agentura FOCUS CZ Marketing & IT Research. Tento print dosahuje u všech oblastí výzkumu vysokých hodnot. Respondenti u image kriterií charakterizují tento print jako obzvlášť informativní a srozumitelný. U známosti a líbivosti byl rozdíl mezi hodnotami u ženského a mužského pohlaví nepatrný, avšak u asociace výrazně dominovala cílová skupina muži. Printovou reklamu vytvořila pro automobilku agentura Publicis.
Na druhém místě, ze ztrátou 6,9 bodu u skóre, se v 39. týdnu umístnil print IKEA, který navazuje na v minulém týdnu úspěšnou televizní reklamu propagující ložnice. Tento print pochází z dílny IKEA Katalog Services a vyznačuje se obzvlášť vysokou asociací na značku. U ostatních oblastí výzkumu získal průměrných hodnot šestnáctky testovaných printů. Tento print byl respondentům obzvlášť sympatický, dále moderní a informativní.
Na třetím místě se z pohledu celkového skóre umístnil print společnosti AAA Auto, jelikož dosáhl nejlepších výsledků v oblasti výzkumu známost. Asociace na print byla také nadprůměrná avšak u líbivosti tento print dopadl nejhůř z celé šestnáctky. Tento print vytvořila dceřiná společnost AAA firma Media Action.
Na prvním místě v databance za rok 2004 nadále panuje print značky VW Golf, který vytvořila agentura DDB. V rámci Sujet Focus byl tento print testován v 11. týdnu 2004.
Dušan Belko
FOCUS Cz Marketing & IT Research
Čtěte také
Výrobci televizorů: Silné investice TCL a stabilní Sony
SEGMENT: školní a kancelářské potřeby v období BACK TO SCHOOL
Reklama v segmentu školních a kancelářských potřeb
Letecká doprava dominovala: nejvíce investovala společnost Turkish Airlines
Mezi developery loni nejsilněji inzerovala CENTRAL GROUP