Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – vysavače

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 989 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 14. – 24. května 2004) byla opakovaně zjišťována spontánní znalost značek vysavačů.

Letos se téměř nezměnilo pořadí nejznámějších značek vysavačů. V čele je stále ETA (76 %), kterou je s velkým odstupem následuje silná trojice – ELECTROLUX (30,3 %), PHILIPS (19,8 %) a ROWENTA (19,5 %). Další značky uvedlo již méně než 20 % respondentů – LUX (13,9 %), RAINBOW (13,1 %) a MOULINEX (12 %). Mezi 11 a 9 % byly zmíněny značky AEG, Bosch, Vorwerk. Celkem se v našem výzkumu objevilo 60 značek, přičemž 4,2 % respondentů neuvedlo žádnou značku.

Graf:
Vysavače 05/2004

Čtěte také

  1. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  2. Hledáme kolegyni (kolegu) na administrativu a personalistiku
    Plzeň - Černice | 200 - 500 Kč za hodinu
  3. Technický marketingový specialista (OD 45.000 KČ)
    Rožnov pod Radhoštěm
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!