Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – napařovací žehličky

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 075 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 9. – 19. dubna 2004) byla opakovaně zjišťována spontánní znalost značek napařovacích žehliček.

Na dotaz na spontánní znalost značek napařovacích žehliček uvedli respondenti celkem 37 značek. Z nich je jasným „lídrem“ stále ETA (54 %). Znalost značky ETA oproti minulým obdobím neustále klesá. Přes 20 % znalosti zaznamenaly PHILIPS (29 %), TEFAL (25 %), ROWENTA (22 %) a MOULINEX (20 %). Dalšími významnějšími značkami zůstávají se znalostí mezi 13 – 11 % značky AEG (AEG si oproti roku 2003 mírně polepšila), Whirlpool, Braun, Bosch a Tesla. Celých 14,3 % respondentů neuvedlo žádnou značku.

Graf:
Napařovací žehličky 04/2004

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!