Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – pračky

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 096 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 12. – 22. března 2004) byla opět zjišťována spontánní znalost značek praček.

Na dotaz na spontánní znalost značek praček uvedli respondenti celkem 57 značek. Z nich je „lídrem“ WHIRLPOOL (44 %) a na 2.místě pak TATRAMAT (42 %). Další místa obsadily ROMO (36 % – znalost ale neustále klesá) a ZANUSSI (36 %).

Dalšími významnými značkami zůstávají Ardo, Philco, Indesit, Bosch, Gorenje a AEG. Ty byly jmenovány v rozmezí 26 % – 19 %. Pouze 2,6 % respondentů neuvedlo žádnou značku. Cizí značky znali spíše respondenti mladšího a středního věku, značky tuzemské a „tradiční“ spíše respondenti střední a starší generace.

Graf:
Pračky 03/2004

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!