Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – fotoaparáty

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 096 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 12. – 22. března 2004) byla opět zjišťována spontánní znalost značek fotoaparátů.

Letos se vůbec nezměnilo pořadí 5-ti nejznámějších značek fotoaparátů. V první trojici se stále „drží“ značka KODAK (48 %) před značkou OLYMPUS (41 %) a značkou CANON (30 %), těsně následovány značkou MINOLTA (29 %). S určitým odstupem (v rozmezí 18 – 13 %) byly uvedeny fotoaparáty Polaroid, Fuji, Sony, Flexaret, Praktica, Nikon a Konica. Všeobecně výrazně vyšší znalost byla mezi muži, mezi mladými respondenty a respondenty středního věku (s výjimkou především Flexaretu, Praktica). Celkem se v našem výzkumu objevilo 69 značek, přičemž 13 % respondentů neuvedlo žádnou značku.

Graf:
Fotoaparáty 03/2004

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Marketingový specialista s AJ
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!