Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – autorádia

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 235 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 30. ledna – 6. února 2004) byla opět zjišťována spontánní znalost značek autoradií.

Z celkově 54 uvedených značek si jednoznačně 1. pozici uchovává SONY (43 %) před značkou PANASONIC (29 %) a PHILIPS (28 %). Přes 20 % získaly ještě značky Blaupunkt a Grundig. Jako významné jmenujme ještě značky Tesla, Aiwa, JVC, Sharp, Pioneer, Samsung a Daewoo.

Graf:
Autorádia 02/2004

Čtěte také

  1. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  2. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Asistent/ka marketingu
    Mukařov | 32000 - 34000 Kč za měsíc
  5. Hledáme kolegyni (kolegu) na administrativu a personalistiku
    Plzeň - Černice | 200 - 500 Kč za hodinu
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!