Probíhající kampaň Euro 2004 pro McDonald’s již sklízí své ovoce. Počet nových uživatelů registrovaných na stránkách tohoto gastronomického řetězce se zvýšil v průměru 16x.
„Zachytat si jako na Euru a vyhrát zajímavé ceny“ je hlavním motivem interaktivního banneru, který pro společnost McDonald’s vyrobila internetová agentura FG Forrest. Kampaň, jež má za úkol získat další registrované uživatele na webu www.mcdonalds.cz, již plní své cíle. Během úvodních 14 dnů od spuštění kampaně se zvýšil růst nových registrovaných uživatelů 10x, v následujícím týdnu pak 31x oproti celoročnímu průměru. Bannery jsou umístěny na portálech Sport.cz a iDnes, hra je zpřístupněna i na webu McDonalds.cz.
Základem kampaně je interaktivní banner, který v sobě skrývá fotbalovou hru. Hráč pomocí myši chytá míče, po skončení hry se mu zobrazí výherní kód. Zda vyhrál a jakou cenu, se dozví až po vyplnění registračních údajů na www.mcdonalds.cz.
Interaktivní banner s fotbalovou tematikou neslouží společnosti McDonald’s poprvé. Před dvěma roky u příležitosti světového šampionátu ve fotbale byla realizována kampaň McFootballmania, která přivedla na stránky www.mcdonalds.cz 60 000 unikátních návštěvníků denně. Obě kampaně pocházejí z produkce internetové agentury FG Forrest.
FG Forrest je internetová agentura pro e-business, web design a online marketing. Od roku 1996 realizuje komplexní kreativní řešení v oblasti elektronických médií. Svým klientům přináší měřitelný marketingový přínos s využitím vyspělých informačních technologií.
Mezi klienty FG Forrest patří např. Kancelář prezidenta republiky, pojišťovna Kooperativa, Komerční banka, McDonald´s či Západočeská energetika.
– red –