Ve dnech 4. a 5. června 2004 proběhlo v Norimberku, sídle společnosti GfK AG, zasedání Media Boardu této významné společnosti působící v oblasti výzkumu trhu a Mediální seminář, kterého se zúčastnilo více než 40 nejvýznamnějších zástupců jednotlivých členů GfK Group z oblasti výzkumu médií. V rámci jednání představili zástupci společnosti GfK Praha projekt měření venkovní reklamy „OUTDOOR Media Projekt“.
O tento projekt měření venkovní reklamy projevili velký zájem především zástupci GfK Media Ltd. (Velká Británie), GfK Polsko a IHA-GfK (Švýcarsko). Všemi účastníky Mediálního semináře byla především oceněna komplexnost OUTDOOR Media Projektu včetně klientského SW DATAPlan Outdoor a jeho výzkumná kvalita.
Agnieszka Sora, generální ředitelka GfK Polonia uvedla: „Téma měření venkovní reklamy je v současné době aktuálním tématem téměř v celé Evropě. Po seznámení s projektem OUTDOOR Media Projekt budeme aktivně zvažovat možnosti implementace tohoto systému na našem trhu.
Prokop Eremiáš, Media Research Specialist GfK Praha uvedl: „Pro nás, GfK Praha, je toto pozitivní hodnocení našeho OUTDOOR Media Projektu z úst mediálních odborníků na mezinárodní úrovni potvrzením, že jdeme správným směrem. Potvrzuje se nám, že českému trhu, který v současné době hledá optimální variantu řešení měření venkovní reklamy, nabízíme projekt, který zcela odpovídá mezinárodním požadavkům trhu a navíc je schopen obstát i v mezinárodním měřítku“.
GfK Praha v nejbližší době začne připravovat konkrétní model implementace OUTDOOR Media Projektu v dalších zemích Evropy, které o něj projevily zájem.
– red –