Od 16. 6. 2004 bude na všech pobočkách Poštovní spořitelny zahájen prodej nových produktů elektronického bankovnictví Poštovní spořitelny. Ke stejnému dni bude ukončen prodej stávajících produktů přímého bankovnictví – GSM Bankingu a ČSOB Phone 24. Novou nabídku tvoří dva nástupnické produkty a jedna novinka – internetové bankovnictví. Další služba spojena s osobním počítačem – ČSOB Homebanking 24 zůstává v nabídce Poštovní spořitelny beze změn.
Nově nabízenými produkty jsou Max Phone PS, Max Internetbanking PS a Max Mobil PS.
Produkt Max Phone PS je určen především pro zjišťování zůstatku na účtu klienta. Jedná se o automatizovaný hlasový systém – IVR. Přístup k této službě bude přes novou modrou linku 844 152 051 a to prostřednictvím pevného telefonu s tónovou volbou nebo mobilního telefonu. Do aplikace se klient hlásí svým identifikačním číslem a PINem.
Služba Max Mobil PS umožňuje klientovi ovládat svůj účet mobilním telefonem. Tímto způsobem je možné provádět jak aktivní operace (např. příkazy k úhradě, povolení k inkasu) tak i operace pasivní (např. zůstatek na účtu a jeho historie). Mezi klienty se jedná o velice oblíbený způsob komunikace s bankou. V současné době poskytují tuto službu pro Poštovní spořitelnu operátoři Oskar a Eurotel tzv. „vzduchem“ – tj. zaslání aktivační SMS od operátora, pro aktivaci služby u operátora T-Mobile je nutná návštěva pobočky Poštovní spořitelny.
Novinka Max Internetbanking PS je posledním produktem moderního bankovnictví, který dosud chyběl v nabídce Poštovní spořitelny. Ovládat svůj účet tímto způsobem klient může odkudkoliv, kde je k dispozici PC připojené na internet a kde má také svůj mobilní telefon. Služba totiž funguje na principu tzv. SMS klíče – pro každou jednotlivou operaci prováděnou přes internet obdrží klient jedinečný kód formou SMS, teprve jeho doplnění „odstartuje“ zpracování platebních příkazů. Přístup k této službě je z www.postovnisporitelna.cz , klient se do aplikace hlásí svým identifikačním číslem a PINem.
Poštovní spořitelna vnímá současné trendy a díky zavedení produktu Max Internetbanking je již skutečně pro všechny. Její distribuční kanály jsou jak pro starší klienty, kteří dávají přednost jednání s „živým“ protějškem třeba na jedné z 3 400 pošt, tak i pro mladé dynamické lidi, kteří si svůj život bez internetu už ani nedokážou představit a možnost ovládání svých finančních prostředků právě touto cestou považují za rozhodující při volbě peněžního ústavu.
– red –