Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – zubní pasty

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 235 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 30. ledna – 6. února 2004) byla opět zjišťována spontánní znalost značek zubních past.

Letos se mírně změnilo pořadí nejznámějších značek zubních past. Z loňské 1. pozice byla značka Fluora nahrazena letošním leaderem SIGNALEM (61 %). Značka FLUORA (60 %) však Signal těsně následuje. Další místa byla obsazena značkami COLGATE (55 %), ODOL (47 %) a AQUAFRESH (40 %).
Respondenti jmenovali v rozmezí 29 – 11 % další značky: Stoma, Blend-a-med, Perlička, Lacalut, Elmex, Vademecum a Thymolin. Znalost většiny značek vzrostla. Celkem se ve výzkumu objevilo 80 značek.

Graf:
Zubní pasty 02/2004

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej nativní reklamy
    Bratislava
  3. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!