Již 291 informačních kanálů je provozováno v rámci služby Moje Info. Tuto službu nabízí společnost RadioMobil svým zákazníkům od 3. prosince loňského roku. Moje Info umožňuje všem zákazníkům sítě Paegas vytvořit vlastní informační kanál. Informace z tohoto kanálu jsou poté zasílány všem uživatelům sítě Paegas, kteří si odběr těchto informací objednají.
Majitel si sám definuje, zda bude jeho informační kanál veřejný, nebo soukromý. K odběru veřejného kanálu se může přihlásit libovolný zákazník sítě Paegas a jméno tohoto kanálu je zveřejněno v katalogu Moje Info na stránkách www.click.cz rámci ClickProfilu v položce SMS služby. U soukromého kanálu definuje skupinu uživatelů majitel kanálu a nikdo mimo definovanou skupinu se k odběru informací přihlásit nemůže.
Příspěvky, které do infokanálu vkládá jeho majitel, jsou rozesílány všem, kdo jsou k odběru informací z tohoto kanálu přihlášeni. Služba Moje Info funguje podobně jako Paegas Info: informace si odběratel může nechat zaslat buď jednorázově, nebo je možné objednat si pravidelné zasílání nových zpráv. Za doručení zprávy platí dle konkrétního nastavení kanálu buď její příjemce, nebo majitel kanálu Moje Info.
Služba nachází uplatnění všude, kde dochází ke sdělování stejné informace skupině osob. Oblastí, kde lze tuto službu využít, je tak celá řada. Společnosti mohou například jejím prostřednictvím velmi efektivně komunikovat se svými zákazníky a obchodními partnery. Moje Info může zlepšit komunikaci i uvnitř firmy založením vnitrofiremních informačních kanálů. Tuto službu však uvítá i široká veřejnost. Využití nalezne například v rámci různých zájmových kroužků a fanklubů.
Podrobný návod k používání služby Moje Info lze najít na internetových adresách www.paegas.cz a www.paegasprofessional.cz a také v brožurách, které jsou zákazníkům k dispozici v prodejnách Paegas.