Komunikace

Corporate Communications in Enlarging Europe

Na základě ohlasu na loňskou konferenci Crisis Communications and Reputation Protection pořádá společnost marcus evans návaznou konferenci Corporate Communications in Enlarging Europe, která se bude konat ve dnech 14. a 15. 6.2004 v Praze. Na konferenci vystoupí se svými příspěvky vynikající řečníci se zkušenostmi ze střední a východní Evropy, například ze společností Unilever, Kraft, Balkanpharma, Eli Lilly, Omnitel, Croatian Telecom, Philips, Motorola, Microsoft, PKN Orlen nebo Rompetrol.

Toto vyjímečné forum věnované firemní komunikaci umožní regionálním a mezinárodním expertům na firemní komunikaci podělit se o aktuální zkušenosti s nejnovějšími komunikačními strategiemi a přístupy k zvládnutí měnící úlohy komunikace v rámci celkové firemní strategie. Řečníci poskytnou přehled a srovnání efektivních firemních strategií, realizovaných v rámci rozšířené Evropy přes aktuální problematiku lobbování a krizové komunikace, řízení vztahů s vlastníky a akcionáři k standardům tzv. corporate social responsibility.

Firemní komunikace se rapidně vyvýjí jako nezbytný prostředek úspěchu v současném vysocekonkurenčním a komplexním tržním prostředí. Proto vyžaduje stále více pozornosti, odborné způsobilosti a samozřejmě samostatný rozpočet. Zároveň v době, kdy jsou média využívána v rostoucí míře jako prostředek komunikace musí být způsob a správnost zprávy a poslání podrobena přísnému schvalování a posouzení v rámci firmeních mechanismů.

Všechny společnosti ve střední a jihovýchodní Evropě čelí obrovské výzvě. V komunikaci nejde pouze o to, co se řekne, ale komu, jakým způsobem je zpráva podána a co je obsahem. Neúspěch reagovat okamžitě a adekvátně vede k nežádoucím finančním nákladům a v krajním případě k ohrožení samotné existence firmy. Domácí a zahraniční účastníci získají příležitost obohatit své znalosti o zkušenosti předních společností, které jsou úspěšné díky konzistentní komunikaci a schopnosti včas reagovat na danou situaci, krizi či příležitost. Změna přístupu k podnikatelském prostředí a využívání efektivních komunikačních kanálů je klíčem ke spokojenosti akcionáři a zákazníků. Případové studie poskytnou praktické rady a doporučení, jak se vyrovnat s měnícím se postavení firemní komunikace.

  • Srovnejte efektivitu vaší strategie ve vztahu k public affairs, a její využití v rozšířené Evropě
  • Buď připraveni aplikovat nové standardy v lobbingu a Public Affairs
  • Ujištěte se, že víte jak vytvořit účinnou komunikační startegii ve vztahu k nové vrstvě řídících pracovníků
  • Poslechněte si případové studie vedoucích společností, které uspěšně aplikujií Corporate Social Responsibility přístup
  • Posuďte kritické faktory a okolnosti řešení světoznámé krizové situace kolem pádu společnosti Enron

Pokud se zaregistrujete do 31.3.2004, získáte 10%-ní slevu na učastnickém poplatku. Počet účastníků je limitován.

Pro další informace prosím kontaktujte:
Richard Hajduk, Marketing Manager
Telephone: + 420 255 707 214
Fax: + 420 255 707 232
Email: richardh@marcusevans.cz
Web: www.marcusevanscz.com/CorpComms1.htm

– komerční prezentace –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!