Na základě ohlasu na loňskou konferenci Crisis Communications and Reputation Protection pořádá společnost marcus evans návaznou konferenci Corporate Communications in Enlarging Europe, která se bude konat ve dnech 14. a 15. 6.2004 v Praze. Na konferenci vystoupí se svými příspěvky vynikající řečníci se zkušenostmi ze střední a východní Evropy, například ze společností Unilever, Kraft, Balkanpharma, Eli Lilly, Omnitel, Croatian Telecom, Philips, Motorola, Microsoft, PKN Orlen nebo Rompetrol.
Toto vyjímečné forum věnované firemní komunikaci umožní regionálním a mezinárodním expertům na firemní komunikaci podělit se o aktuální zkušenosti s nejnovějšími komunikačními strategiemi a přístupy k zvládnutí měnící úlohy komunikace v rámci celkové firemní strategie. Řečníci poskytnou přehled a srovnání efektivních firemních strategií, realizovaných v rámci rozšířené Evropy přes aktuální problematiku lobbování a krizové komunikace, řízení vztahů s vlastníky a akcionáři k standardům tzv. corporate social responsibility.
Firemní komunikace se rapidně vyvýjí jako nezbytný prostředek úspěchu v současném vysocekonkurenčním a komplexním tržním prostředí. Proto vyžaduje stále více pozornosti, odborné způsobilosti a samozřejmě samostatný rozpočet. Zároveň v době, kdy jsou média využívána v rostoucí míře jako prostředek komunikace musí být způsob a správnost zprávy a poslání podrobena přísnému schvalování a posouzení v rámci firmeních mechanismů.
Všechny společnosti ve střední a jihovýchodní Evropě čelí obrovské výzvě. V komunikaci nejde pouze o to, co se řekne, ale komu, jakým způsobem je zpráva podána a co je obsahem. Neúspěch reagovat okamžitě a adekvátně vede k nežádoucím finančním nákladům a v krajním případě k ohrožení samotné existence firmy. Domácí a zahraniční účastníci získají příležitost obohatit své znalosti o zkušenosti předních společností, které jsou úspěšné díky konzistentní komunikaci a schopnosti včas reagovat na danou situaci, krizi či příležitost. Změna přístupu k podnikatelském prostředí a využívání efektivních komunikačních kanálů je klíčem ke spokojenosti akcionáři a zákazníků. Případové studie poskytnou praktické rady a doporučení, jak se vyrovnat s měnícím se postavení firemní komunikace.
- Srovnejte efektivitu vaší strategie ve vztahu k public affairs, a její využití v rozšířené Evropě
- Buď připraveni aplikovat nové standardy v lobbingu a Public Affairs
- Ujištěte se, že víte jak vytvořit účinnou komunikační startegii ve vztahu k nové vrstvě řídících pracovníků
- Poslechněte si případové studie vedoucích společností, které uspěšně aplikujií Corporate Social Responsibility přístup
- Posuďte kritické faktory a okolnosti řešení světoznámé krizové situace kolem pádu společnosti Enron
Pokud se zaregistrujete do 31.3.2004, získáte 10%-ní slevu na učastnickém poplatku. Počet účastníků je limitován.
Pro další informace prosím kontaktujte:
Richard Hajduk, Marketing Manager
Telephone: + 420 255 707 214
Fax: + 420 255 707 232
Email: richardh@marcusevans.cz
Web: www.marcusevanscz.com/CorpComms1.htm
– komerční prezentace –