Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – deodoranty pro ženy i pro muže

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 006 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 24. října – 3. listopadu 2003) byla opět zjišťována spontánní znalost značek deodorantů pro muže a ženy.

Sortiment deodorantů pro ženy i pro muže je v paměti respondentů velmi známý, a proto nepřekvapilo, že spontánně jmenovali 95 značek. Proti roku 2002 se pořadí značek téměř nezměnilo. V popředí „se drží“ Nivea (47,1 %) a Adidas (39,7 %) – jsou sledovány značkami Fa (34,9 %), Old Spice (34,8 %), a Rexona (29,6 %). Další tři značky Avon, Dove a Denim se nacházejí v rozmezí 24 % – 19 %.

Graf:
Deodoranty pro ženy i pro muže 11/2003

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej nativní reklamy
    Bratislava
  3. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!