Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – čerpací stanice

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 006 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 24. října – 3. listopadu 2003) byla opět zjišťována spontánní znalost značek čerpacích stanic.

Z celkově 50 uvedených značek si jednoznačně 1. pozici uchovává Benzina (77,9 %), dále pak Aral (58,0 %), OMV (54,2 %) a Shell (46,4 %). S odstupem je sledují ESSO (27,5 %), Agip (26,9 %), Petra (20,6 %) a JET (20,0 %). Dalšími význačnějšími čerpacími stanicemi jsou podle respondentů Total, Paramo, Slovnaft, Robin Oil a Čepro

Graf:
Čerpací stanice 10-11/2003

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej nativní reklamy
    Bratislava
  3. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!