Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – čerpací stanice

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 006 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 24. října – 3. listopadu 2003) byla opět zjišťována spontánní znalost značek čerpacích stanic.

Z celkově 50 uvedených značek si jednoznačně 1. pozici uchovává Benzina (77,9 %), dále pak Aral (58,0 %), OMV (54,2 %) a Shell (46,4 %). S odstupem je sledují ESSO (27,5 %), Agip (26,9 %), Petra (20,6 %) a JET (20,0 %). Dalšími význačnějšími čerpacími stanicemi jsou podle respondentů Total, Paramo, Slovnaft, Robin Oil a Čepro

Graf:
Čerpací stanice 10-11/2003

Čtěte také

  1. Elektro content master | i absolventi (40 - 60.000 Kč)
    Nový Jičín | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Marketingový specialista – 13.mzda (30.-40.000Kč) #2524
    Brno | 30000 - 40000 Kč za měsíc
  3. International management trainee
    Modletice
  4. Obchodní zástupce / Sales Representative - Morava (oftalmologie)
    50000 - 50500 Kč za měsíc
  5. Specialista vendor marketingu (M/Ž)
    Mukařov | 43000 - 45000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!