Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – dámské spodní prádlo

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 006 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 24. října – 3. listopadu 2003) byla opět zjišťována spontánní znalost značek dámského spodního prádla.

Letos se významně nezměnilo pořadí nejznámějších značek dámského spodního prádla. Na 1. místě stále zůstává Triola (31,2 %) před značkami Jitex Písek (26,2 %) a Elite (25,4 %). S odstupem za nimi je Pleas (20,6 %) a Belinda (16,2 %). Respondenti jmenovali v rozmezí 10 – 8 % další značky – OP Prostějov, Evita, Timo, Triumph a Tango. Celkem se v našem výzkumu objevilo 61 značek.

Graf:
Dámské spodní prádlo 10/2003

Čtěte také

  1. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  2. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Asistent/ka marketingu
    Mukařov | 32000 - 34000 Kč za měsíc
  5. Hledáme kolegyni (kolegu) na administrativu a personalistiku
    Plzeň - Černice | 200 - 500 Kč za hodinu
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!