Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – dámské spodní prádlo

V omnibusovém šetření GfK Praha v souboru 1 006 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 24. října – 3. listopadu 2003) byla opět zjišťována spontánní znalost značek dámského spodního prádla.

Letos se významně nezměnilo pořadí nejznámějších značek dámského spodního prádla. Na 1. místě stále zůstává Triola (31,2 %) před značkami Jitex Písek (26,2 %) a Elite (25,4 %). S odstupem za nimi je Pleas (20,6 %) a Belinda (16,2 %). Respondenti jmenovali v rozmezí 10 – 8 % další značky – OP Prostějov, Evita, Timo, Triumph a Tango. Celkem se v našem výzkumu objevilo 61 značek.

Graf:
Dámské spodní prádlo 10/2003

Čtěte také

  1. Elektro content master | i absolventi (40 - 60.000 Kč)
    Nový Jičín | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Marketingový specialista – 13.mzda (30.-40.000Kč) #2524
    Brno | 30000 - 40000 Kč za měsíc
  3. International management trainee
    Modletice
  4. Obchodní zástupce / Sales Representative - Morava (oftalmologie)
    50000 - 50500 Kč za měsíc
  5. Specialista vendor marketingu (M/Ž)
    Mukařov | 43000 - 45000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!