Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – kosmetika

V omnibusovém šetření společností GfK Praha v souboru 1 018 náhodně vybraných respondentů na území celé ČR ve věku 15 – 79 let (realizovaném ve dnech 11. – 21. července 2003) byla opět zjišťována spontánní znalost značek kosmetiky.

Na dotaz na spontánní znalost značek kosmetiky uvedli respondenti celkem 130 značek. Z nich je jasným „lídrem“ i nadále Nivea (55,7 %) – tu zná více jak polovina občanů (55,7 %). S relativně velkým odstupem bylo jmenováno 6 významnějších značek – Avon (34,7 %), Fa (29,8%), Adidas (27,7 %), Dove (22,5%), Dior (20,7 %) a Old Spice (20,5 %).
15 % – 20 % respondentů uvedlo 9 značek – Palmolive, Oriflame, Dermacol, Astrid, Gilette, Denim, Indulona, AB a Lybar. Dalších 13 značek uvedlo 10 % – 15 % dotázaných. Žádnou značku neuvedlo 4,5 % respondentů.

Grafy:
Kosmetika -07/2003
Kosmetika – srovnání s předchozími roky

Čtěte také

  1. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  2. Hledáme kolegyni (kolegu) na administrativu a personalistiku
    Plzeň - Černice | 200 - 500 Kč za hodinu
  3. Technický marketingový specialista (OD 45.000 KČ)
    Rožnov pod Radhoštěm
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!