Výzkum trhu

Spontánní znalost značek – filmy do fotoaparátu

Institut pro výzkum trhu GfK Praha zařazuje pravidelně do svého měsíčního omnibusového (vícetematického) výzkumu otázky, jejichž cílem je zjišťovat spontánní znalost značek ve vybraných skupinách výrobků mezi českou veřejností.

Ke zjištění tohoto cíle je používáno metody osobního dotazování (face-to-face) v celé České republice. Dotazování se uskutečňuje v souboru 1 000 občanů České republiky ve věku od 15 do 79 let vybraných na základě stratifikovaného vícestupňového náhodného výběru.

Na dotaz na spontánní znalost značek filmů do fotoaparátů uvedli respondenti celkem 28 značek. Z nich je „lídrem“ stále Kodak (60,4 %). Velmi silné jsou i nadále značky Agfa (43,5 %) a Fuji (40,4 %).
Přes 20 % znalosti zaznamenala Konica (21,4 %). Dalších 5 značek uvedlo 12 – 10 % respondentů – Polaroid, Foma, Fotolab, Canon a Minolta.

Graf:
Filmy do fotoaparátu 05/2003

Čtěte také

  1. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  2. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  3. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
  4. Asistent/ka marketingu
    Mukařov | 32000 - 34000 Kč za měsíc
  5. Hledáme kolegyni (kolegu) na administrativu a personalistiku
    Plzeň - Černice | 200 - 500 Kč za hodinu
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!