Na celkem 550 outdoorových plochách se v červenci objeví značka BALAKRYL. Kampaní zahrnující billboardy, bigboardy a city light vitríny se BALAKRYL vrací do outdooru, tentokrát posílený o inovované receptury a s novou image. Za poslední roky totiž značka prošla několika procesy, které byly součástí dlouhodobé strategie „omlazení“ a komunikace v médiích je jejím přirozeným završením. Cílem kampaně je zvýšení povědomí o značce BALAKRYL a zároveň posílení image značky i jednotlivých produktů. Díky použitému sloganu „Svět v lepších barvách“ kampaň připomíná i ekologické zaměření značky BALAKRYL. Varianty vizuálů poukazují na sortiment produktů pro nejširší škálu povrchů a bohatou paletu barevných odstínů.
Červencová outdoorová kampaň značky BALAKRYL zahrnuje 50 bigboardů s osvětlením na strategických a vysoce frekventovaných místech v Praze a Brně, dále 350 billboardů v centrech měst, ale i na hlavních tazích po celé České republice (mimo dálnice) a 150 city light vitrín s osvětlením při nákupních centrech Kaufland ve městech po celé České republice. Trojici vizuálů spojuje dominantní logo značky a slogan „Svět v lepších barvách“, který připomíná, že barvy BALAKRYL jsou krokem k lepšímu, zdravějšímu a hezčímu světu kolem nás, zkrátka „světu v lepších barvách“. Jednotlivé varianty vizuálů se liší vyobrazenými produkty a pozadím s různými podkladovými materiály, čímž BALAKRYL poukazuje na sortiment produktů pro nejširší škálu povrchů i na paletu barevných odstínů.
Kampaň v médiích je završením procesu omlazení, kterým značka BALAKRYL v posledních letech procházela. V roce 2010 jej zahájila podrobná analýza produktového portfolia a spotřebitelský výzkum. Ještě tentýž rok proběhla modernizace loga, od roku 2010 značka používá také nový slogan „Svět v lepších barvách“. V následujícím roce BALAKRYL na provedené kroky navázal racionalizací produktových řad a novým designem obalů. V průběhu roku 2012 tak mohly být na trh postupně uvedeny výrobky v nových obalech. Zároveň probíhala intenzivní spolupráce s výzkumem a vývojem na modernizaci a kvalitativním zlepšení receptur následovaná rozsáhlým testováním v laboratořích PPG i s profesionálními lakýrníky a natěrači z ČR a SR. V letošním roce BALAKRYL představil vylepšené receptury výrobků. Podařilo se také spustit novou webovou stránku www.balakryl.cz. Ta zahrnuje například aplikaci WOODesigner, která umožní snadno si představit, jak budou u zákazníka doma vypadat jednotlivé podlahové laky z nabídky značky BALAKRYL. Dalším pomocníkem je pak aplikace Konfigurátor neboli „Pomocník pro výběr produktu“.
-red-