Nejnovější komunikační kampaň asociace Visa Europe „Flow Faster“ dnes startuje v 19 evropských zemích, včetně České republiky. Cílem kampaně je zvýšit povědomí o nových platebních technologiích Visa, podpořit důvěru v ně a také inspirovat spotřebitele k bezpečnému používání bezkontaktních, NFC a on-line platebních služeb.
Kampaň využije vícekanálové přístupy, včetně rozsáhlého televizního a digitálního pokrytí a bude přizpůsobena konkrétnímu trhu země. Kampaň společnosti Visa Europe, která se úspěšně koná už šestým rokem, osloví okolo 300 milionu lidí po celé Evropě.
Devadesátisekundové video, které je součástí brandové kampaně Visa Europe, se dnes objeví napříč všemi hlavními českými televizními kanály. Kampaň také podpoří billboardy různých formátů v klíčových městech České republiky a objeví se i na nejnavštěvovanějších českých webech.
„Visa nabídne spotřebitelům řadu nových způsobů, jak platit. Kampaň oslavuje jednoduchost našich platebních inovací, ať už jste kdekoli a chcete platit jakýmkoli způsobem. Chceme v lidech vzbudit pozitivní pocity z nových produktů a služeb. Kampaň prostřednictvím televizní reklamy ukáže, jak si i člověk ve zralejším věku může díky inovacím v technologiích zjednodušit svůj každodenní život a využít výhody platby kartou. K největším z nich patří rychlost, pohodlnost a snadné používání. Doufáme, že naše nová práce bude přijata stejně úspěšně jako předchozí kampaně, které jsme realizovali „, sdělil Mariano Dima, vedoucí marketingu společnosti Visa Europe.
-red-