Reklama

Zvířata v roli kontrolorů kvality

Spotřební družstva sdružená ve skupině COOP, spouští novou TV kampaň. V ní kladou důraz na svou největší konkurenční výhodu, kterou je nejširší sortiment regionálních produktů od místních producentů. Kampaň odstartoval televizní spot, který pochází z dílny Ogilvy&Mather, a v němž hrají hlavní roli živá zvířata. Na něj bude navazovat kampaň na internetu a YouTube.

Skupina COOP je ryze českým maloobchodním řetězcem. Svým zákazníkům nabízí v síti téměř tří tisíc českých a moravských prodejen nejvíce potravin od domácích výrobců a místních dodavatelů. A právě na této konkurenční výhodě postavila skupina COOP svou novou TV kampaň. „Chceme našim zákazníkům připomenout, že při nákupu v prodejnách COOP si mohou nejen vybrat z nejširší nabídky lokálních potravin, ale mohou se také spolehnout na jejich kvalitu. Navíc nákupem u nás zákazníci podporují místní dodavatele, které mnohdy i sami znají,“ řekl Zdeněk Juračka šéf skupiny COOP.

„Slepice, kráva nebo ježek jsou v televizním spotu těmi, kteří na kvalitu a čerstvost potravin dohlíží. Každé z nich vlastně zastupuje svůj produktový segment,“ řekl Martin Petrásek, Account Director Ogilvy&Mather.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!