Reklama

Rychlý oběd či večeře od Hamé

Sérii televizních spotů odstartuje 27. května svou novou komunikační kampaň potravinářská společnost Hamé, která uvedla na trh řadu hotových jídel ve zcela novém moderním obalu. TV kampaň vznikla v režii Karla Janáka, známého tvůrce filmových hitů Snowboarďáci nebo Rafťáci a vyšla z dílny agentury WMC/Grey.

Nový spot navazuje na dubnovou kampaň, která je zaměřena na prémiové masové výrobky z řady Vynikající kvalita. Producenti vtipnou formou sází na myšlenku, že kvalitní a poctivá chuť výrobků dokáže umlčet i zaplněnou tribunu. „Kampaň má spotřebitele informovat nejen o kvalitním jídle, ale také o inovativním obalu, který Hamé do Česka přináší jako úplnou novinku,“ vysvětluje Marcela Mitáčková, ředitelka pro marketing a vývoj společnosti Hamé. V dnešní uspěchané době má tento produkt skvělé využití na cestách i v práci. Stačí sundat víčko, odstranit ochrannou folii a ohřát dvě až tři minuty v mikrovlnce.

TV kampaň budou moci sledovat diváci na kanálech Nova group i Prima group, na TV Barrandov a na vybraných kabelových televizích. Součástí kampaně je také tisková inzerce, využití billboardů, inzerce na sociálních sítích a kampaň bude doplněna také akcemi přímo v místech prodeje – ochutnávkami a woblery.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!