Knihy

Kniha „Brand building budování značky“

Na český trh se dostává kniha od Davida A. Aakera Brand Building budování značky, vydaná nakladatelstvím Computer Press.
K napsání této knihy vedlo autora několik cílů. Jeden je rozvoj identity značky, tedy jak lze vytvořit značku, jež má jasnou identitu a je ve spojení se zákazníkem. Další cíl je jak řídit značku v rámci delšího časového období, v prostředí měnící se konkurence i zákazníků. Následně je cílem této knihy přesunout se od řízení obchodní značky k řízení systému obchodních značek. Mnoho společností musí řídit nejen větší počet značek, ale také různé podznačky, značky ingridiencí, odnože značek, společné značky a značkové služby. Kromě toho každá značka může na sebe vzít různé role, od obyčejného propagátora až po roli rozhodující. Řízení systémů obchodních značek zahrnuje také rozhodování o rolích, které značky sehrávají a pochopení toho, jaké mají značky mezi sebou vztahy a jak se vzájemně ovlivňují.
Tato kniha také ukáže, jak kriticky měřit značku, především značky zasahující do tříd více výrobků na vícero trzích.

Čtenář se dozví:

  • co je hodnota značky
  • jakou úlohu při vyčíslování hodnoty značky hraje znalost jména značky, věrnost značce, vnímaná kvalita a asociace spojené se značkou
  • na jakých základech je vybudována tzv. identita značky a jak je strukturována
  • co rozumíme základní a co rozšířenou identitou značky
  • jak na zákazníka zabírají „funkční„ a jak „emoční„ požitky
  • kdy a jak využít asociace spojované s organizacemi
  • co je osobnost značky, jak ji změřit a jak s ní vůbec pracovat
  • jak efektivně zavést novou identitu značky na trh
  • proč je nezbytné správně stanovit strategii značky v delším časovém horizontu
  • kdy značku měnit a kdy jen inovovat
  • jak budovat tzv. systémy značek, aby se jednotlivé podznačky vzájemně co nejefektivněji podporovaly
  • jak koncipovat výrobkovou řadu
  • jak probíhá měření značky napříč výrobky a napříč trhy
  • jak připravit a úspěšně provést proces budování značky

Titul objasní, jaké zásady a principy v celém procesu budování značky dodržovat. Je plný obrazových ukázek – novinových a televizních reklamních kampaní. Poučí i pobaví a hlavně nechá nahlédnout do „reklamní kuchyně“. Prozradí, jak byly budovány uznávané světové značky.

Publikace je určena marketingovým pracovníkům a obchodním manažerům, kterým poradí, jak vybudovat silnou firemní značku, která „přitáhne“ a udrží zákazníky. Také studentům na podnikatelských a obchodních fakultách, jimž objasní řadu reklamních a marketingových termínů, bez kterých se moderní manažer dnes nemůže obejít.

Kniha vyšla v nakladatelství Computer Press.
Knihu je možné objednat u stejného nakladatelství.

328 stran černobílých, doporučená cena390,- Kč
Kód knihy: KE0148
ISBN: 80-7226-885-6, EAN: 978-80-7226-885-6

Čtěte také

  1. Specialista produktových informací (až 45.000 Kč) #2494
    Olomouc | 30000 - 45000 Kč za měsíc
  2. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  3. Návrhář Nábytku
    Mníšek pod Brdy | 40000 Kč za měsíc
  4. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  5. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!