Gastronomický portál Lunchtime sdružuje přes 3 tisíce restaurací, což je zhruba třetina těchto podniků v ČR. Tento týden pro ně spouští seriál Facebook ACADEMY. Cílem je naučit restaurace správně používat tuto sociální síť. „Provozovatelé restaurací si uvědomují obrovský potenciál Facebooku a chtějí vědět, jak s ním pracovat.“, říká Jakub Šafránek, marketingový ředitel portálu Lunchtime.cz. Výukový seriál startuje první květnový týden a členským bude zasílán měsíčně. Je rozdělen na 10 dílů, jejichž součástí jsou i video lekce.
Velká část restaurací a hostinců neví, jak by měla komunikovat se svými zákazníky na sociálních sítích nebo ani netuší, jak začít. Proto Lunchtime.cz připravil pro restauratéry výukovou sérii o deseti dílech nazvanou Facebook ACADEMY. „Naším cílem je restauracím pomáhat. Restaurace u nás mají webový profil, který funkčností nahrazuje webové stránky. Sociální sítě představují další komunikační kanál a umožňují navázat bližší kontakt se zákazníky. Cítíme vůli restaurací k využití tohoto nástroje, a proto jsme přišli se vzdělávací iniciativou,“ vysvětluje Jakub Šafránek z Lunchtime.
Lunchtime bude rozesílat díly vzdělávacího seriálu každý měsíc. Pomocí něj se lze naučit základy o Facebooku, zakládání stránek, komunikace s fanoušky a podobně. Obsahem seriálu budou také doporučení k ověřeným postupům nebo varování, jak předejít krizi. Těm, kdo hodlají do komunikace na sociálních sítích investovat místo času spíše peníze, nabídne Lunchtime.cz možnost pořídit si dodatečné balíčky služeb. Budou zahrnovat například vytvoření stránky restaurace na Facebooku a manuál, jak při jejím vedení postupovat. Další z balíčků nabídne také pravidelnou správu fanouškovské stránky. „Věříme, že restaurace seriál ocení. Velká část našich klientů nemá vlastní samostatné webové stránky. Nyní nabízíme restauracím příležitost k proniknutí do další oblasti internetové komunikace. Záběr Lunchtime.cz se tím přirozeně rozšiřuje a vyvíjí,“ uzavírá Jakub Šafránek.
-red-