Výzkum trhu

V březnu využili zadavatelé bannerovou reklamu v ceníkové hodnotě 562 milionů korun

V březnu 2013 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v celkové ceníkové hodnotě 562 milionů korun. Meziměsíčně došlo k nárůstu o třetinu, meziročně o 41 %. Největším zadavatelem byl, stejně jako v únoru, internetový obchodník Internet Mall, který umístil bannerovou inzerci v hodnotě 63 milionů korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu zajišťuje společnost MEDIARESEARCH, realizátor českého peoplemetrového projektu.

Podle monitoringu internetové display reklamy AdMonitoring využili zadavatelé v březnu 2013 bannerovou reklamu v hodnotě 562 milionů korun. Meziměsíčně výdaje vzrostly o 34 %, ve srovnání s minulým rokem došlo k 41 % navýšení.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se už druhý měsíc po sobě objevil obchodník Internet Mall, který v březnu využil internetový reklamní prostor v hodnotě bezmála 63 milionů korun. I druhá a třetí příčka zůstává shodná s minulým měsícem. Druhé místo obsadila společnost Student Agency s inzercí v hodnotě 16 milionů korun a na místě třetím zůstává autobazar AAA Auto (14,1 milionů korun).

Tabulka uvádí TOP 10 provozovatelů, jejichž reklamní prostor zadavatelé využívali. V rámci této skupiny se v březnu vystavila online inzerce v ceníkové hodnotě 513 milionů korun.  

Čtěte také

  1. International management trainee
    Modletice
  2. Obchodní zástupce / Sales Representative - Morava (oftalmologie)
    50000 - 50500 Kč za měsíc
  3. Specialista vendor marketingu (M/Ž)
    Mukařov | 43000 - 45000 Kč za měsíc
  4. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  5. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!