Výzkum trhu

Poprvé v historii jsou k dispozici data z monitoringu reklamy z regionálních rozhlasových kampaní

Společnost Admosphere, která se v Česku zabývá monitoringem reklamy, pokračuje v rozšiřování svých služeb. Dceřiná společnost realizátora českého peoplemetrového projektu, agentury MEDIARESEARCH, od ledna dodává svým klientům data i za regionální rozhlasové kampaně.

Do konce loňského roku deklarovala mediální zastupitelství Regie Radio Music, Media Marketing Services, Media Master a Big Partnership Media pouze celonárodní spotové kampaně. Od začátku letošního roku přešla Admosphere na nezávislý monitoring bez deklarací a kromě celonárodních kampaní je tak poprvé v historii možné zahrnout do monitoringu českého rádia i tzv. „odpojováky“, tedy regionální rozhlasové kampaně.

Místo třech tisíc rozhlasových spotů, které byly deklarované v únoru loňského roku, jich Admosphere letos monitoruje bezmála tři sta tisíc. Pro představu ceníková hodnota kampaní za únor byla vloni vykázána v hodnotě 60 milionů korun a při zahrnutí oblastních spotů se jedná o kampaně v hodnotě 400 milionů korun. Celkem společnost Admosphere monitoruje 85 rozhlasových stanic na 136 frekvencích.

Admosphere monitoruje reklamu ve všech mediatypech. Kromě 85 rádií projde monitoringem 480 tiskových titulů, 30 televizních stanic, 23 poskytovatelů OOH ploch a přibližně 250 internetových médií.

– red –

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  3. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!