Po třech úspěšných letech naplněných takřka čtyřmi miliony návštěvníků a několika prestižními cenami se Kooperativa rozhodla vizuálně osvěžit internetové stránky, které jsou umístěny na adrese www.koop.cz. Drobností, která potěší, je pozadí v záhlaví webu, které se bude měnit dle ročního období.
„Výsledkem tohoto tzv. faceliftu, který trval přibližně 3 měsíce, je přehledný, ergonomicky propracovaný a vzdušný web, který díky nově použitým grafickým doplňkům usnadňuje uživatelům orientaci a průchod webem včetně použití různorodých online služeb,“ vysvětlil on-line specialista pojišťovny Kooperativa Libor Kocourek s tím, že jedním ze záměrů bylo i zachovat celkovou strukturu webu a neztížit orientaci a přístup nejen našim pravidelným, ale i novým návštěvníků.
„Chtěli jsme všem co nejvíce zjednodušit přístup k informacím a následně našim službám, uvědomujeme si, že pohodlí a spokojenost našich klientů, a tedy i náš obchodní úspěch, závisí na všech složkách marketingového mixu a internet je složkou velmi významnou“, říká k inovované tváři koop.cz Milan Medek, ředitel Úseku marketingu a vývoje produktů.
Jednou z nejvyužívanějších aplikací na webových stránkách Kooperativy je KOOPORTÁL, unikátní aplikace určená ke správě všech pojistných smluv a škod klienta u pojišťovny Kooperativa. „Každoročně evidujeme cca 450 tisíc přístupů klientů, kteří kontrolují průběh své pojistné události. Zároveň tito klienti ke svým škodám pomocí KOOPORTÁLu každoročně přiloží cca 80 tisíc dokumentů. Výrazně tak urychlí likvidaci své pojistné události,“ doplňuje Libor Kocourek.
Novinkou na webu je přepracovaný prostor pro hlavní komunikační sdělení, jinak řečeno prostor hlavního banneru na úvodní straně, kde Kooperativa převážně komunikuje kampaně, vlajkové produkty či horké novinky, jako např. PENZI S GARANCÍ. V tomto prostoru se nyní může až 5 nabídek – bannerů, které se budou automatizovaně zobrazovat. Zobrazení bannerů ale může ovládat i návštěvník, takže si může sám zvolit prezentaci, která mu bude nejvíce vyhovovat.
-red-