On-line

Více jak třetina regionálních podnikatelů nevyužívá dostatečně prezentaci na internetu

Vyhledat si údaje o nějaké firmě na internetu dnes považujeme za naprostou samozřejmost. Průzkum serveru Firmy.cz však ukazuje, že téměř 40 % podnikatelů stále nemá své webové stránky. Ještě méně jich ve svém profilu na Firmy.cz nabízí rozšířené kontaktní údaje na sebe.

Vyplývá to ze statistik serveru Firmy.cz, kde jsou zápisy, tedy základní kontaktní údaje a informace o oboru podnikání, u více než 560 000 firem a institucí z České republiky. Z těchto dat také vyplývá, že do vlastních webových stránek nejméně investují obory zabývající se zdravotnickými službami (69 % z nich nemá své internetové stránky), prodejci potravin (68 %) a společnosti zabývající se službami pro dům, byt a zahradu (56 %). Naopak největší snahu získat internetového zákazníka mají prodejci vybavení a techniky pro firmy (80 % z nich má vlastní webové stránky), prodejci sportovních potřeb (84 %), ale například i prodejci erotického zboží (90 %).

-red-

Čtěte také

  1. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  2. Recruiter/Betreuer pro Německou firmu Humanus Personalservice
    Nördlingen | 2080 EUR za měsíc
  3. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  4. Obchodní ředitel, HPP, auto, benefity
    Brno | 70000 - 130000 Kč za měsíc
  5. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!