Reklama

Nová vizuální identita Sazky

Značka Sazka jako jedna z nejznámějších spotřebitelských značek dostává modernizovanou podobu.

„Nová vizuální identita Sazky není pro nás pouhým „přemalováním štítu“, ale je to závazek všech, kteří pro Sazku pracují, že se pod novou značkou bude moderně a úspěšně rozvíjet zábavná, inovativní a spolehlivá společnost“, říká Robert Chvátal, generální ředitel a člen představenstva Sazky.

SAZKA má za sebou krátkou a úspěšnou fázi stabilizace. Dnes je konsolidovaná společnost s dlouholetou tradicí, která bude nadále intenzivně rozvíjet a upevňovat své výsadní postavení na českém loterním trhu.

Pod současným vlastníkem, kterým je investiční skupina KKCG, vstupuje SAZKA do nové etapy svého vývoje. I nadále bude nabízet široké portfolio loterních i neloterních produktů, svoji činnost bude stále modernizovat a přizpůsobovat trendům 21. století.  

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!