ZUNO spouští dosud největší kampaň pro své klienty nazvanou Mise Ice Hotel, která propojuje facebookovou stránku banky s její mobilní bankovní aplikací. Myšlenka tohoto inovativního projektu je založena na možnosti otevřít si účet, stát se klientem nebo provádět transakce prakticky kdekoliv na světě, což je dalším důležitým prvkem pro většinu spokojených klientů. Nejzajímavější nápady budou zařazeny do soutěže o hlavní cenu – zájezd do ledového hotelu ve Švédsku.
Po představení nové mobilní aplikace ZUNO v listopadu loňského roku, která má již přes 30 000 stažení, klientům už nic nebrání provádět bankovní operace opravdu kdekoliv, rychle a přesně podle jejich představ.
„Naše mobilní aplikace byla velice dobře přijata klienty, médii nebo lidmi z oboru a bloggery,“ říká Alina Agurida, šéfka marketingu a komunikace v ZUNO. „Teď chceme lidem ukázat, že největším benefitem naší aplikace nejsou jen chytrá řešení, ale také přístup klienta k jeho pobočce bez ohledu na to, kde se zrovna nachází. Věříme, že s touto unikátní kampaní ještě posílíme zákaznickou zkušenost ve stylu Less bank, more life.“
Autor nejzajímavějšího, nebo nejneobvyklejšího příspěvku bude vybrán klienty, jejich přáteli a fanoušky facebookové stránky ZUNO, kteří budou hlasovat po dobu 6 týdnů prostřednictvím aplikace na Facebooku. Hlavní cenou je víkendový pobyt v ledovém hotelu ve Švédsku pro dvě osoby za každou zemi (Česká republika, Slovensko). Každé 2 týdny také ZUNO rozdá dvěma výhercům kamery GoPro.
Hlavním komunikačním kanálem pro propagaci soutěže jsou Facebook a internetové portály. Mediálním partnerem kampaně je Smartmania.cz. Mobilní aplikace ZUNO pro operační systémy Android a iOS je k dispozici zdarma na AppStore, nebo Google Play.
-red-