Soutěž o titul Marketér roku 2012, kterou vyhlásila Česká marketingová již poosmé, je obohacena o nový symbol Velkého modrého delfína z ateliéru uměleckého skláře pana Vladimíra Zubričana.
Cílem soutěže zůstává přispět k rozvoji marketingu v Česku a ocenit významné osobnosti oboru, které přinášejí inovativní marketingové projekty. Ta nejúspěšnější z nich bude odměněna právě tímto krásným sklářským výrobkem, o němž jeho autor na otázku co představuje a v čem je jiný řekl:
„Odlišný je asi v tom, že nebude ani anonymí, a ani jeden z mnoha. Celá plastika je zhotovená přímo pro Marketéra roku. Tak jako on se musí urputně snažit, aby tuto cenu získal, i mým cílem je, aby tato plastika byla hodna tohoto ocenění. Tento delfín je od začátku až do konce vyráběn ručně při teplotách cca 1250° C. Pro mne přestavuje neúnavnost, lásku k hodnotám a další aspekty, které je člověk schopen vytvořit a je absolutně jedno, zda dělá rukama, anebo tvoří realizovatelné myšlenky. Hlavním účelem je, aby byl výsledný efekt pozitivní a pokud možn, aby působil na okolí. Domnívám se, že snad každému z nás jde o zpětnou vazbu, která nás posouvá někam dál.“
-red-