Co je TELEMARKETING CZECH 2003 ?
Jediná konference v České republice podobného rozsahu na téma telemarketingu a plného využití jeho potencionálních možností pro firmy všech velikostí a oborů činností.
Jaká jsou hlavní témata konference ?
- možnosti využití aktivního telemarketingu
- možnosti využití pasivního telemarketingu
- telemarketing jako nástroj prodeje
- výhody a nevýhody firemních call center ve srovnání s využitím externích služeb
- možnosti profesionálních externích call center
- HW a SW řešení call centra
- databáze potenciálních klientů
- call centrum jako součást firemního CRM
- současné možnosti telekomunikačních služeb
- příkladové studie fungování interních call center a realizovaných projektů
Pro koho je konference určena ?
- management všech stupňů řízení
- pracovníky marketingu a prodejních oddělení
- podnikatele z oblasti výroby, poskytování služeb a obchodních činností
- firmy zabývající se poskytováním služeb v oblasti telemarketingu a direkt marketingu
- firmy dodávající HW a SW prostředky pro firemní call centra
- poskytovatele telekomunikačních služeb
Kdo jsou přednášející ?
Na konferenci vystoupí se svými příspěvky odborníci z oblasti profesionálního telemarketingu a zástupci firem, které již mají zkušenosti s využíváním externích či interních telemarketingových služeb. Firmy jež se rozhodli pro vybudování vlastních interních call center. Samozřejmě se svými referáty vystoupí rovněž odborníci z předních HW a SW firem, zabývající se danou problematikou
Přednášející:
- Kamila Mortimer, General Manager Schober Direktmarketing, a.s. : „Databáze a selekce cílových skupin“
- Maarten Bossuyt, Account Manager MI4C „Contact Server a využití jeho funkcí v praxi
- Ing. David Duroň, komerční ředitel GTS : „Možnost volby v datových, hlasových a internetových službách“
- Miroslav Cimr, Business Director Ogilvy One,a.s. : „Call centrum – vstupní brána Vaší společnosti“
- Ing.Miroslava Kadeřábková, vedoucí zákaznického centra, Středočeská energetická a.s. : „Call centrum jako součást firemního CRM“
- Ing. Simona Benešová, ředitelka Národního zákaznického centra společnosti UPC Česká republika, a. s. : “ Možnosti spolupráce interního a externího call centra aneb co se v praxi osvědčilo“.
- Jitka Ježková, Telemarketing Prague a.s. : „Telemarketing-podpora zákaznicky orientovaného přístupu ke klientovi“
- Frank Verweijen, Easy Life s.r.o. : „ Projekt Sana Baby – praktické využití telemarketingu. „
Pořadatel: Pasante s.r.o.
Generální partner: Telemarketing Prague a.s.
Termín: 16. června 2003
Čas: 10.00 – 17.00
Místo konání:
TOP HOTEL Praha
Blažimská 4
149 00Praha 11
Cena: 5.900,- + DPH Sleva za určených podmínek marketinkových akcí ( pro předplatitele časopisů mediálních partnerů, reakce na telemarketingovu akci, více účastníků z firmy apod. ) na 4.900,- + DPH za komplet ( cena obsahuje kávové přestávky s občerstvením, oběd, písemné materiály, závěrečný koktejl)