Marketing

Mezinárodní konference TELEMARKETING CZECH 2003 -Telemarketing jako efektivní nástroj prodeje

Co je TELEMARKETING CZECH 2003 ?

Jediná konference v České republice podobného rozsahu na téma telemarketingu a plného využití jeho potencionálních možností pro firmy všech velikostí a oborů činností.

Jaká jsou hlavní témata konference ?

  • možnosti využití aktivního telemarketingu
  • možnosti využití pasivního telemarketingu
  • telemarketing jako nástroj prodeje
  • výhody a nevýhody firemních call center ve srovnání s využitím externích služeb
  • možnosti profesionálních externích call center
  • HW a SW řešení call centra
  • databáze potenciálních klientů
  • call centrum jako součást firemního CRM
  • současné možnosti telekomunikačních služeb
  • příkladové studie fungování interních call center a realizovaných projektů

Pro koho je konference určena ?

  • management všech stupňů řízení
  • pracovníky marketingu a prodejních oddělení
  • podnikatele z oblasti výroby, poskytování služeb a obchodních činností
  • firmy zabývající se poskytováním služeb v oblasti telemarketingu a direkt marketingu
  • firmy dodávající HW a SW prostředky pro firemní call centra
  • poskytovatele telekomunikačních služeb

Kdo jsou přednášející ?

Na konferenci vystoupí se svými příspěvky odborníci z oblasti profesionálního telemarketingu a zástupci firem, které již mají zkušenosti s využíváním externích či interních telemarketingových služeb. Firmy jež se rozhodli pro vybudování vlastních interních call center. Samozřejmě se svými referáty vystoupí rovněž odborníci z předních HW a SW firem, zabývající se danou problematikou

Přednášející:

  • Kamila Mortimer, General Manager Schober Direktmarketing, a.s. : „Databáze a selekce cílových skupin“
  • Maarten Bossuyt, Account Manager MI4C „Contact Server a využití jeho funkcí v praxi
  • Ing. David Duroň, komerční ředitel GTS : „Možnost volby v datových, hlasových a internetových službách“
  • Miroslav Cimr, Business Director Ogilvy One,a.s. : „Call centrum – vstupní brána Vaší společnosti“
  • Ing.Miroslava Kadeřábková, vedoucí zákaznického centra, Středočeská energetická a.s. : „Call centrum jako součást firemního CRM“
  • Ing. Simona Benešová, ředitelka Národního zákaznického centra společnosti UPC Česká republika, a. s. : “ Možnosti spolupráce interního a externího call centra aneb co se v praxi osvědčilo“.
  • Jitka Ježková, Telemarketing Prague a.s. : „Telemarketing-podpora zákaznicky orientovaného přístupu ke klientovi“
  • Frank Verweijen, Easy Life s.r.o. : „ Projekt Sana Baby – praktické využití telemarketingu. „

Pořadatel: Pasante s.r.o.
Generální partner: Telemarketing Prague a.s.
Termín: 16. června 2003
Čas: 10.00 – 17.00

Místo konání:
TOP HOTEL Praha
Blažimská 4
149 00Praha 11

Cena: 5.900,- + DPH Sleva za určených podmínek marketinkových akcí ( pro předplatitele časopisů mediálních partnerů, reakce na telemarketingovu akci, více účastníků z firmy apod. ) na 4.900,- + DPH za komplet ( cena obsahuje kávové přestávky s občerstvením, oběd, písemné materiály, závěrečný koktejl)

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!