Prodej

Kvalitní služby zajištují realitním kancelářím přízeň zákazníků

V době, kdy krize na trhu realit dosahuje až nečekaných rozměrů je víc než kdy jindy nutné, umět si získat a udržet své klienty. Cesta k úspěchu přitom nemusí být trnitá. Na příkladu homesweethome.cz/“ TARGET=“_blank“>realitní kanceláře Home Sweet Home si ukážeme několik tipů a rad.

Klíč k úspěchu – vhodné zacílení

Poučky o tom, jak důležité je správně zvolit cílovou skupinu a s ní adekvátně pracovat, naleznete v každém kurzu pro podnikatele a marketingové příručce. Do praxe ji ale zdárně úplně každý nepřevádí. V Home Sweet Home to však chápou správně. Cílové skupiny si pečlivě rozdělili a komunikační strategie odpovídá potřebám toho kterého segmentu.

Jako příklad a inspiraci můžeme uvést studenty – na ty je kampaň zaměřena zejména na počátku školního roku, kdy se všichni stěhují do univerzitních měst. Cizojazyčným zákazníkům zase vychází vstříc nabídkou nemovitostí odpovídajících jejich požadavkům a samozřejmě komunikací v odpovídajícím jazyku.

Slušnost je cesta

Dalším bodem cesty k úspěchu je solidní vystupování a slušné chování. To ve zkratce znamená přímé a upřímné jednání se všemi klienty bez rozdílu a absenci negativních odkazů a prohlášení na adresu svých konkurentů. Přesně to na zákazníky působí velmi pozitivně.

Ocenění o kvalitě vypovídají

Na první pohled o kvalitách realitní kanceláře nejlépe svědčí právě spokojenost jejích klientů. I proto se Home Sweet Home hrdě prezentuje jako společnost, kterou čtenáři Prague Post dvakrát vyhodnotili Nejlepší realitkou v Praze. Konkrétně to bylo v letech 2009 a 2011.

V její prospěch hovoří i četné pozitivní reference, a to těch lidí, kteří měli zájem jak o koupi, tak pronájem bytu.

Neméně důležitá je komunikace prostřednictvím médií a v poslední době zejména sociálních sítí – vyplácí se do těchto prostředků investovat čas a peníze a vést slušnou a kvalitní kampaň na všech frontách.

Servis samozřejmostí?

Ačkoliv to v dnešní době velká část zákazníků považuje za samozřejmost, nemusí tomu tak být. Důležité je zajistit kvalitně školené pracovníky a pokud možno rozmístění více poboček v republice. Chybět by neměly ani právní a poradenské služby.

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  3. Akviziční specialista
    Praha | 40000 - 60000 Kč za měsíc
  4. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
  5. Star asistent/ka,promoter/ka,hostesing, luxusní auto. společnost
    Praha
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!