Finance

Soutěž ING Bank ke světovému Dni spoření o desetkrát deset tisíc má své vítěze

Poslední říjnový den slavil celý svět Den spoření. K této bezmála devadesátileté tradici se letos připojila i česká ING Bank. Ve dnech od 25. října do 7. listopadu se svou kampaní snažila upozornit tuzemskou veřejnost na význam spoření a podnítit motivaci Čechů k vytváření finančních rezerv. Do soutěže, která probíhala na firemních stránkách, na facebooku banky a v jejích pobočkách se během dvou týdnů zapojilo téměř devět tisíc lidí, kteří odpovídali na soutěžní otázku a svěřovali se se svými přáními.

Celá kampaň totiž probíhala ve znamení sloganu „Přejeme vám, aby vaše úspory stoupaly. A co si přejete vy?“ Přání lidí z celé republiky pak byla přepsána na lampióny štěstí, které byly právě v Den spoření 31. 10. 20212 hromadně vypuštěny do nebe z břehu Vltavy v Praze. Správné odpovědi na otázku „Kolik bylo vyplaceno na úrocích na ING Kontu od jeho vzniku v roce 2001 do začátku října 2012,“ která zní 5 053 266 731 korun, se nejvíce přiblížil Pavel Kedroň, který svoji odpověď zadal na webových stránkách www.ingbank.cz. Autorům deseti nejpřesnějších odpovědí ING Bank připíše na jejich ING Konto částku deset tisíc korun.

Soutěžící se prostřednictvím formulářů svěřovali i se svými tužbami. Asi čtvrtina lidí uvedla zdraví, což je bezesporu smysluplné přání nás všech a jedno z těch, která jsou k „nezaplacení“. Dalším přáním zhruba pětiny soutěžících je vlastní bydlení. V těsném sledu pak lidé touží cestovat. Pořízení nového auta zmínilo 13 % dotazovaných.

„Dalo se čekat, že se mezi tolika přání soutěžících objeví i nějaké perličky. Jednou z nich bylo například přání ‚trefit se do správné odpovědi‘, dalšími originálními odpověďmi pak byly ‚tuna taveného sýra‘ nebo ‚veverka‘. Objevovala se i přání v duchu povzdechnutí nad aktuálním stavem společnosti ‚přeji si, aby v lidském životě nemusely být peníze až na prvním místě‘,“ uzavírá Libor Vaníček.

V téměř vyrovnaném poměru se do soutěžního klání zapojili lidé prostřednictvím webových stránek www.ingbank.cz a facebooku. Tyto zdroje využily k vyplnění soutěžního formuláře přes dvě třetiny z nich. Více než dva a půl tisíce soutěžících se pak zapojilo přímo na pobočkách ING Bank. „Je vidět, že virtuální svět internetu je pro řadu z nás již každodenní samozřejmostí. Proto se budeme i v budoucnu věnovat rozvoji aktivit v on-line prostředí,“ doplňuje Vaníček.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!