Česká společnost Chovanec Media spustila na internetový trh službu mClick, novinku v oblasti kontextové PPC reklamy, která se tak stane přímým konkurentem podobných služeb společností Seznam, Google a Etarget. Projekt má ambici získat do konce příštího roku pět procent českého trhu a dále se rozšiřovat na další evropské trhy.
„Nyní je možné se registrovat ve službě mClick a inzerovat nebo vydělávat pomocí mClick Ads a mClick Space na adrese www.mclick.cz. Taktéž je možné plně začít využívat mClick Partner Program, revoluční službu, díky které může kdokoli získat pravidelný příjem přivedením uživatelů do mClicku,“ uvedl projekt jeho ředitel František Hanovec.
Obrovské investice do projektu přinesou řadu vylepšení
Projekt mClick se chce především odlišit od konkurence jednoduchostí ovládání a příjemností webového rozhraní pro uživatele. Už říjnové testování projektu ukázalo, že oproti konkurenci nabídne rozhodně jednodušší používání a řadu novinek.
„Jsme rádi, že mClick konečně můžeme představit uživatelům. Práce však nekončí, máme připravenu celou řadu vylepšení a dalších funkcionalit, které budeme v dalších měsících postupně zapracovávat,“ komentoval uvedení mClicku na trh ředitel František Hanovec.
– red –