On-line

Zábavná Penzička je na webu, facebooku i na YouTube

Kampaň Penzijního fondu České pojišťovny s názvem Penzička již dva týdny baví televizní diváky a kvarteto zestárlých komiků shlíží i z billboardů a tiskové inzerce.

Kampaň je nyní kompletní i v digitálním světě. Webové stránky penzicka.cz doplňuje facebookový profil a YouTube kanál, na kterém jsou všechny zábavné skeče ke zhlédnutí.

Kampaň představuje Michala Suchánka, Richarda Genzera, Ondřeje Sokola a Igora Chmelu za 30 let, kterak se stále živí improvizačními skeči, neb si včas nezačali spořit na penzi…

„Zatímco televizní spoty mají diváky zejména pobavit a zaujmout, webové stránky Penzicka.cz k tomu všemu přidávají informační obsah,“ vysvětluje Libor Pergl, ředitel pro obchod a marketing Penzijního fondu České pojišťovny.

Na webových stránkách jsou tak vedle videí se zábavnými skeči hlavně informace o přínosech penzijního připojištění, včetně možnost jednoduchého sjednání smlouvy do konce listopadu. „K 30. 11. 2012 se totiž z důvodu blížící se penzijní reformy přestane tento oblíbený finanční produkt prodávat. Kdo chce tedy využít poslední šance a začít si na stáří spořit podle stávajících podmínek, tomu na stránkách stačí pár kliknutí,“ dodává Libor Pergl.

Pro oslovení mladší cílové skupiny vytvořil největší penzijní fond u nás, Penzijní fond České pojišťovny, rovněž facebookový profil kampaně. Nabízí další vtipné příspěvky k již natočeným spotům. Humor, se kterým tvůrci kampaně k tématu přistoupili, se na facebooku dále rozvíjí, ať už v podobě blahopřání Ondřeji Sokolovi k 71. narozeninám, tak informací ze zákulisí.

Vydařená videa Penzičky jsou k vidění rovněž na YouTube, kde se s nimi mohou seznámit ti, kteří nesledují TV, nemají facebook, nebo i ti, kteří se zkrátka jen chtějí dlouho a dobře bavit.

– red –

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!