Internetová agentura FG Forrest skórovala v prestižní soutěži Web Top 100. Weby, které realizuje agentura kompletně nebo se na nich zásadně podílí, ovládly nejvyšší příčky svých kategorií. FG Forrest blahopřeje svým klientům.
Weby Komerční banky, Skupiny ČEZ a společnosti McDonald’s zvítězily ve své kategorii. Druhé místo se podařilo získat oficiálnímu pražskému informačnímu portálu a webu společnosti E.ON. Skvěle si vedla prezentace „Buřinky“, které o půl bodu uniklo místo třetí a skončila tak na čtvrtém místě.
Web od FG Forrest je zárukou kvality a skvělých vztahů s klienty. Agentura letos oslavila 16 let své existence, takže v oboru není začátečníkem. Právě naopak. Patří k zakládajícím členům asociace BIZ. V letošním roce udělala zásadní změnu v celé své vizuální podobě, koncepci i komunikaci. Na nově spuštěném webu agentury lze na první pohled vidět směr, kterým se Forresti ubírají. Jsou to dlouhodobě úspěšné weby, otevřená komunikace, přátelské vztahy a partnerství s klienty.
FG Forrest svými trvalými úspěchy v odborných soutěžích potvrzuje svoji přední pozici špičkové internetové agentury, která pracuje pro významné klienty.
– red –